مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-19سياسي

آماده باش 3 هزار کلانتری و فعالیت 6 هزار گشت در نوروز


رییس پلیس پیشگیری از آغاز به کار قرارگاه ابوذر خبر داد و گفت: 3 هزار کلانتری در آماده باش کامل هستند و 6 هزار گشت هم برای امنیت بخشی بیشتر فعالند.

- ، سردار مهدی معصوم بیگی در چهارمین جلسه قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری، ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج)، رحلت مرجع عالی قدر آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: آیت الله سید محمدعلی علوی حسینی گرگانی، فقیهی بصیر و عالمی جلیل القدر بود که در دفاع از مردم و آرمان های انقلاب تلاش کردند.

آمادگی 3 هزار کلانتری و پاسگاه برای خدمات رسانی رییس پلیس پیشگیری انتظامی کشور در خصوص تمهیدات قرارگاه نوروزی ابوذر برای تأمین امنیت تعطیلات سال جدید که از روزهای پایانی سال آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت گفت: در جریان این مأموریت مهم، 3 هزار کلانتری و پاسگاه به صورت شبانه روزی با آمادگی کامل در راستای تأمین امنیت عمومی کشور تلاش خواهند کرد.

انتظام بخشی با فعالیت شبانه روزی نزدیک به 6 هزار گشت انتظامی وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از سرقت و اقدام قاطعانه و سریع در پیشگیری از وقوع جرایم، نزدیک به 6 هزار گشت انتظامی خودرویی، موتوری و پیاده متشکل از یگان های امداد، کلانتری ها و پاسگاه ها با استعداد نزدیک به 16 هزار نفر نیروی انسانی، برقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 3 هزار کلانتری و فعالیت 6 هزار گشت در نوروز

آماده باش 3 هزار کلانتری و فعالیت 6 هزار گشت در نوروز