مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-19اقتصادي

گرانی تخم مرغ ناشی از ضعف دستگاههای نظارتی است / با محتکران برخورد می کنیم


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزایش قیمت تخم مرغ را ناشی از ضعف دستگاههای نظارتی دانست و گفت: وزارت جهاد کشاورزی پیگیر مسئله احتکار تخم مرغ است.

- رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به افزایش قیمت تخم مرغ در بازار تصریح کرد: این مسئله ناشی از ضعف شبکه نظارت است و شبکه نظارت باید آن را کنترل و مدیریت کند.

وی خواستار برخورد جدی سیستم های نظارتی با گرانفروشان تخم مرغ شد و گفت: تخم مرغ به اندازه کافی تأمین شده و در حال عرضه است و با اینکه با افزایش تقاضا مواجه هستیم در هیچ نقطه ای مغازه ای را پیدا نمی کنید که در آنجا تخم مرغ کم باشد یا نباشد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برخی از اصناف از شرایط بوجود آمده سوءاستفاده کرده و در حال گرانفروشی هستند اضافه کرد: درباره اینکه وزارت جهاد کشاورزی هفته گذشته وعده کاهش قیمت تخم مرغ را داده بود افزود: ما پیش بینی کاهش قیمت را داشتیم به دلیل اینکه عرضه این محصول به اندازه نیاز انجام می شود.

سالمی با اشاره به اینکه نیاز روزانه تهران در پیک مصرف حدود 550 تن است، گفت: 270 تن از این میزان در داخل استان تولید می شود و مابقی آن نیز از استان های قزوین، قم، خراسان رضوی و البرز وارد استان می شود ضمن اینکه شرکت پشتیبانی امور دام از محل ذخایر خود روزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی تخم مرغ ناشی از ضعف دستگاههای نظارتی است / با محتکران برخورد می کنیم

گرانی تخم مرغ ناشی از ضعف دستگاههای نظارتی است / با محتکران برخورد می کنیم