مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-19اقتصادي

وفور کالاهای اساسی در استان کرمان


استاندار کرمان با بیان اینکه اصناف با کارگروه تنظیم بازار همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: در کالاهای اساسی مشکلی نداریم، اوضاع تحت کنترل است و تیم های بازرسی همه فعال هستند اما دستگاه های مربوطه اگر کمبود یا مشکلی وجود دارد حتما برای رفع آن اعلام کنند.

- علی زینی وند ظهر امروز 28 اسفندماه در ستاد مدیریت کرونای استان کرمان گفت: در آسیای جنوب شرقی کشورهای مثل چین و ژاپن سویه های جدید در حال شیوع و مرگ و میر نیز در بر دارد لذا مراقبت های جدی باید در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: مراقبت جدی ستاد سفرهای نوروزی و ستاد مدیت کرونای استان در رعایت پروتکل های بهد اشتی انجام دهند و حتما بر اقامتگاه ها نظارت و بازرسی مستمر داشته باشید.

استاندار کرمان با اشاره به سطح اشغال هتل ها و مهمان پذیرهای استان، اظهار کرد: عید امسال مسافران زیادی به استان کرمان بیایند بنابراین دستگاه های متولی ضعف های احتمالی را برطرف کنند و بازرسان نظارت ها را مستمر انجام دهند.

وی عنوان کرد:فرماند اران جدید کارها را مرور کنند تا تسلط لازم بر دستورالعمل های ستاد کرونا داشته باشند ضمن آنکه دستگاه های متولی ایمنی جاده ها را ایجاد کنند و فرمانداران این موضوع را رصد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفور کالاهای اساسی در استان کرمان

وفور کالاهای اساسی در استان کرمان