مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-19اجتماعي

ترافیک جاده ای استان سمنان پرحجم اما روان است


همزمان با واپسین روزهای سال جاری و آغاز سفرهای نوروزی از امروز، ترافیک جاده ای استان پرحجم اما روان است.

- ، با بیان اینکه از صبح امروز شنبه، با آغاز تدریجی سفرهای نوروزی در راه های کریدوری و اصلی استان سمنان مانند محور تهران - مشهد ترافیک پرحجم اما روان گزارش می شود، بیان کرد: ترافیک به خصوص در ورودی و خروجی شهرها که توقف و تراکم خودروها بیش از است، سنگین تر گزارش می شود.

وی افزود: خوشبختانه با حضور اکیپ های پلیس راه در جاده ها و رعایت خوبی که مردم تا این لحظه داشته اند، شاهد مشکل خاصی در جاده های استان سمنان نیستیم همچنین امروز حادثه قابل ذکر و مهمی نیز رخ نداده است.

رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه در روزهای آتی و با آغاز رسمی تعطیلات سال نو به خصوص از فردا، پیش بینی ما افزایش تعداد خودروها و در نتیجه ترافیک بیشتر در راه های اصلی استان است، تاکید کرد: مردم در کنار نکات ایمنی مانند رعایت فاصله طولی مطمئن و همچنین سرعت مجاز، عجله ای در سفر نداشته باشند و همچنین برای سفر خود یک برنامه زمانی نیز لحاظ کنند که بتوانند در شهرهای استان استراحت کافی را داشته باشند.

کبیری با بیان اینکه فاصله شهرهای استان سمنان زیاد و جلوه های بصری این راه ها، بسیار کم است در نتیجه خستگی و خواب آلودگی مهمترین عامل واژگونی خودروها در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک جاده ای استان سمنان پرحجم اما روان است

ترافیک جاده ای استان سمنان پرحجم اما روان است