مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-19ورزشي

حضور 145 دانشجوی بسیجی در طرح عهد خدمت نوروزی


بیرجند_ مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: 145 دانشجوی خواهر و برادر از دانشگاه های استان با حضور در دهستان نهبندان در ایام نوروز به مردم خدمت ارائه می دهند.

- سید مصطفی موسوی زاهد در گفتگو با بود.

به گفته وی با توجه به بهبود شرایط کرونا و برداشته شدن محدودیت های گذشته برای اولین بار عهد خدمت به شکل متمرکز در دهستان سیدال نهبندان با مشارکت 145 دانشجو شامل 80 خواهر و 125 برادر از پنج تا 15 فروردین در قالب دو گروه جهادی از فردوس و هفت گروه جهادی از بیرجند به مردم روستاهای این دهستان خدمات ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: در این برنامه جهادی کارهای مختلفی چون کانال کشی آب، آموزش مباحث درسی به دانش آموزان، تجهیز خانه ورزش روستایی، خیاطی، بیان مباحث تربیتی و خانواده، آموزش مسائل بهداشتی، ارائه خدمات دندانپزشکی به شکل متمرکز در یکی از روستاها و… از جمله اقدامات مورد نظر است.

موسوی زاهد تصریح کرد: پیش بینی شده حدود هزار نفر در زمینه خدمات دندان پزشکی مشارکت داشته باشند که در مجموع به حدود 600 نفر این خدمات ارائه و در صورت نیاز به دارو یا ارجاع برای ادامه درمان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

به گفته وی از ابتدای سال جاری هم 41 گروه جهادی با 9 هزار نفر روز به 330 هزار نفر کمک های مومنانه، لوازم التحریر، رنگ آمیزی مدارس، توزیع پوشاک و جهاد آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 145 دانشجوی بسیجی در طرح عهد خدمت نوروزی

حضور 145 دانشجوی بسیجی در طرح عهد خدمت نوروزی