مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-19اجتماعي

جان باختن 107 نفر در تصادفات 3 روز اول تعطیلات/ بیشتر فوتی ها در جاده های 6 استان


جانشین رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در تصادفات به وقوع پیوسته نسبت تعداد متوفیان از تعداد تصادفات فوتی بیشتر شده است، گفت: در سه روز گذشته 107 نفر از هموطنان در تصادفات جان باخته اند.

- سردار تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بیشترین تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی گفت: تا کنون بیشترین تصادفات فوتی در محورهای سیستان و بلوچستان، فارس، خوزستان، آذربایجان غربی، بوشهر و کرمان رخ داده است.

به گفته جانشین رییس پلیس راهور بیشترین افزایش تردد در جاده های استان های گیلان، مازندران، همدان و مرکزی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جدیدترین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده های شهرستانک، پل زنگوله و سیاه بیشه و در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر هستیم.

بارش برف و باران در محورهای 4 استان حسینی با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و استان گیلان گزارش شده است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور بیشترین علت تصادفات را سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ از خط وسط جاده، تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی در کنترل وسایل نقلیه دانست و گفت: 37 درصد از تصادفات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 107 نفر در تصادفات 3 روز اول تعطیلات/ بیشتر فوتی ها در جاده های 6 استان

جان باختن 107 نفر در تصادفات 3 روز اول تعطیلات/ بیشتر فوتی ها در جاده های 6 استان