مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-19اجتماعي

خانواده هایی که پس از 70 سال شناسنامه دار شدند+ عکس


هفت نفر از دو خانواده دشتستانی که در منطقه کوهستانی و سخت گذر بخش ارم این شهرستان بدون شناسنامه زندگی می کردند پس از سال ها شناسایی و با تلاش معتمدین محلی و مسؤولان شناسنامه دریافت کرده و جزو جمعیت ایران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، اسکندر پاسالار با اشاره به شناسنامه دار شدن خانواده دشتستانی بعد از 70 سال اظهار داشت: هفت نفر از دو خانواده دشتستانی که در منطقه کوهستانی و سخت گذر بخش ارم این شهرستان بدون شناسنامه زندگی می کردند پس از سال ها شناسایی و با تلاش معتمدین محلی و مسؤولان شناسنامه دریافت کرده و جزو جمعیت ایران شدند.

 مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر افزود:بر اساس گزارش افراد و معتمدین و رابطین محلی محل زندگی این دو خانواده در منطقه سخت گذر کوهستانی گشنی واقع بین کوه های راوال دشتستان شناسایی شد و بلافاصله با تلاش مجموعه ثبت احوال  و فرمانداری دشتستان اقدامات لازم جهت هویت بخشی و صدور شناسنامه برای آنها انجام شد.

وی یادآورشد: برای خانواده پنج نفره پاغر و خانواده دو نفره دامیده که فاقد شناسنامه بودند پس از تشکیل پرونده از طریق مراجع ذیصلاح مانند شورای تامین فرمانداری دشتستان ، دادگستری، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شناسنامه صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده هایی که پس از 70 سال شناسنامه دار شدند+ عکس

خانواده هایی که پس از 70 سال شناسنامه دار شدند+ عکس