مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-19پزشكي

تأمین مسکن مناسب دانشجویان متاهل در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: یکی از اولویت های اساسی حوزه دانشجویی دانشگاه در سال ‏‏1401 تأمین مسکن مناسب برای دانشجویان متاهل است.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سمیه اسماعیلی با اشاره به این نکته که یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأمین مسکن مناسب برای دانشجویان متأهل است، گفت: مشکل کمبود خوابگاه متأهلی در سال های اخیر نگرانی بسیاری را برای ‏دانشجویان ایجاد کرده به گونه ای که تحصیل دانشجویان متأهل در مقاطع تحصیلات تکمیلی با مشکلات ‏فراوانی روبه روست.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هزینه بالای تأمین مسکن را یکی از عوامل به تأخیر افتادن ازدواج ‏دانشجویی برشمرد و افزود: یکی از اولویت های اساسی برنامه ی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، در سال ‏‏1401 تأمین مسکن مناسب برای دانشجویان است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نخستین قدم به منظور تحقق این مهم، تخلیه خوابگاه ناامن شهید مسلم زاده و انتقال ‏دانشجویان متأهل ساکن آن به مجتمع خوابگاهیِ شهید عباس پور است، که با این اقدام، امکان به سازی و ‏ایمن سازی ساختمان قدیمی و فرسوده خوابگاه شهید مسلم زاده پس از گذشت سال ها مهیا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مسکن مناسب دانشجویان متاهل در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

تأمین مسکن مناسب دانشجویان متاهل در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی