موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-19فرهنگي

کارگردان ایتالیایی: «دست خدا» داستان زندگی خودم است


«پائولو سورنتینو» کارگردان ایتالیایی برنده اسکار اعلام کرد فیلم جدیدش «دست خدا» بر اساس اتفاق های زندگی خودش ساخته شده است.

- پائولو سورنتینو کارگردان ایتالیایی برنده اسکار اعلام کرد فیلم جدیدش دست خدا بر اساس اتفاق های زندگی خودش ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، پائولو سورنتینو که با فیلم دست خدا یکی از نامزدهای نهایی شاخه بهترین فیلم بین المللی (غیرانگلیسی زبان) اسکار 2022 است ساختر مصاحبه ای گفت: این واقعاً باعث خوشحالی و افتخار من است که برای دومین بار نامزد جایزه اسکار شده ام، اگر بار اول بود می توان آن به شانس نسبت داد، اما بار دوم ثابت می کند که شخص در طول سال ها کار خوبی انجام داده است.

دست خدا در شاخه بهترین فیلم بین المللی مستند دانمارکی فرار ، فیلم ژاپنی ماشین منو بران ، لونانا: گاویشی در کلاس درس از کشور بوتان و فیلم نروژی بدترین آدم دنیا رقابت می کند.

سورنتینو در سال 2014 با فیلم زیبایی بزرگ جایزه اسکار بهترین فیلم بین المللی را برای سینمای ایتالیا به ارمغان آورد.

پائولو سورنتینو در فیلم دست خدا ، که حوادث آن در حال و هوای دهه 1980 در ناپل اتفاق می افتد، سورنتینو خنده و اندوه را در هم آمیخته تا فاجعه ای را که در نوجوانی بر خانواده اش گذشته را بازگو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان ایتالیایی: «دست خدا» داستان زندگی خودم است

کارگردان ایتالیایی: «دست خدا» داستان زندگی خودم است