مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-19پزشكي

دکتریاب : سایت نوبت دهی پزشکان و مشاوره تلفنی


مطمئنا برای شما پیش آمده است که با وجود تماس مکرر با مطب پزشک، نتوانسته اید نوبت ویزیت دریافت کنید و به دلیل مسافت طولانی (زندگی در شهر دیگر) یا اشتغال زیاد امکان مراجعه حضوری را نیز ندارید.

واقعا در این شرایط چه باید کرد؟ آیا فناوری راهکاری برای این مسئله در نظر گرفته است؟ با توجه به اینکه در حال حاضر 72٪ از بیماران برای کسب اطلاعات در زمینه مشکلات پزشکی خود ابتدا به سراغ اینترنت می روند و 62٪ از آن ها ترجیح می دهند از سامانه های آنلاین برای یافتن پزشکان جدید استفاده کنند.

جالب است بدانید، مدت طولانی است که امکان دریافت نوبت ویزیت به صورت آنلاین با سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب فراهم شده است.

چنین امکانی نه تنها برای بیماران بلکه برای پزشکان نیز یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

زیرا دیگر خبری از بی نظمی یا هرج و مرج در مطب ها نخواهد بود و بیمار با اطمینان خاطر می تواند طبق زمانبندی خود مراجعه کند.

فقط کافی است که وارد وب سایت نوبت دهی دکتریاب شوید و به کمک جدول زمانی ارائه شده، بهترین تاریخ و ساعت را طبق برنامه ریزی روزانه خود انتخاب کنید.

یکی از مزیت های بزرگ نوبت دهی پزشکان با این موتور جستجوی آنلاین این است که اغلب متخصصان پزشکی و پیراپزشکی کشور در آن حضور دارند و شما می توانید حتی از شهرهای دور برای دریافت نوبت و سپس مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتریاب : سایت نوبت دهی پزشکان و مشاوره تلفنی

دکتریاب : سایت نوبت دهی پزشکان و مشاوره تلفنی