مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-19بين الملل

تحقیقات آمریکا و عراق برای تعیین هویت سرکرده جدید داعش


یک مقام اطلاعاتی عراقی از تحقیقات آمریکا و عراق برای شناسایی و افشای هویت سرکرده جدید داعش پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام اطلاعاتی برجسته عراقی در گفت وگو با روزنامه العربی الجدید اظهار کرد: نباید به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی بسنده کرد که نشان می دهد سرکرده جدید داعش برادر ابوبکر البغدادی، سرکرده و موسس این گروه تروریستی است.

این مقام عراقی از تلاش های قابل توجه آمریکا برای افشای هویت سرکرده جدید داعش خبر داد و گفت که آمریکایی ها در همین راستا و طی روزهای گذشته از سرکرده های داعش در زندان حسکه بازجویی کرده اند.

وی همچنین گزارش داد که این سرکرده های داعش چندین بار توسط آمریکایی ها مورد بازجویی قرار گرفته و سوالاتی درباره برخی اسامی و زنده یا مرده بودن آنها در جریان بازجویی از افراد مذکور مطرح شده است.

این مقام اطلاعاتی عراقی در ادامه افزود: آمریکایی ها چندان ما را در جریان اطلاعاتی که در این زمینه به دست می آورند، قرار نمی دهند و به همین دلیل دستگاه های اطلاعاتی عراق به نوبه خود درصدد تنگ تر کردن دامنه بررسی های خود در این باره هستند.

وی ادامه داد: شناسایی سرکرده جدید داعش برای اطلاع از محدوده تحت نفوذش بسیار مهم است و صدای سخنگوی جدید داعش تایید می کند که او نیز یک عراقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات آمریکا و عراق برای تعیین هویت سرکرده جدید داعش

تحقیقات آمریکا و عراق برای تعیین هویت سرکرده جدید داعش