مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-19سياسي

ولایتمداری، انقلابی گری و مردمی بودن سه ویژگی بارز سپاه است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ولایتمداری، انقلابی گری و مردمی بودن سه ویژگی بارز سپاه است که توانسته با این ویژگی ها مانند خاری در چشم دشمنان همواره در صحنه های مختلف انقلاب ایفای نقش کند.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ولایتمداری، انقلابی گری و مردمی بودن سه ویژگی بارز سپاه است که توانسته با این ویژگی ها مانند خاری در چشم دشمنان همواره در صحنه های مختلف انقلاب ایفای نقش کند.

سردار سرتیپ پاسدار محسن کریمی شنبه 28 اسفندماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ساوه که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار کرد: در گام اول انقلاب ملت ایران با رهبری امامین انقلاب خوش درخشیدند و با پشت سر گذاشتن چندین جهاد، به عنوان سرباز ولایت دین خود را به اسلام ادا کردند.

وی بیان کرد: ملت ایران از ابتدایی ترین روزهای انقلاب در جهادهایی نظیر جهاد انتظامی برای برقراری امنیت، جهاد اطلاعاتی و امنیتی در دورانی که تجزیه طلبی در کشور بیداد می کرد، جهاد نظامی با آغاز جنگ هشت ساله تحمیلی با حمایت رسمی بیش از 36 کشور از رژیم بعث، جهاد سازندگی برای بازسازی انقلاب با تشکیل قرارگاه بازسازی خاتم الانبیا، جهاد فرهنگی، اقتصادی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری، انقلابی گری و مردمی بودن سه ویژگی بارز سپاه است

ولایتمداری، انقلابی گری و مردمی بودن سه ویژگی بارز سپاه است