مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-19سياسي

پیشرفت قرچک در گروی «تحول جهادی» است


فرماندار قرچک با تاکید بر اینکه «سند تحول دولت مردمی» باید خط مشی مدیران ادارات شهرستان باشد گفت: پیشرفت قرچک در گروی «تحول جهادی» است.

- ، علیرضا فاتحی نژاد پیش از ظهر شنبه در در جلسه شورای اداری قرچک اظهار داشت: سند تحول دولت، راهکارهای عملیاتی برای برون رفت از چالش های مهم ارائه شده و چالش ها شناسایی شده است.

فاتحی نژاد افزود: دولت اعتقاد دارد پیشرفت کشور در گروی تحول جهادی، جهش و نوآوری است و ما نیز در شهرستان قرچک برای رسیدن به توسعه همه جانبه باید جهادی عمل کرده و در این مسیر هم دولتی ها و هم خواص و عموم مردم باید یاری گر ما باشند.

فرماندار قرچک بیان داشت: پیشران های قرچک برای توسعه در حوزه های تولید و اشتغال، سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت ها، امور اجتماعی و سلامت، آموزش، فرهنگ و هنر، نظام اداری و امنیت مردم خواهد بود.

وی گفت: در هر یک از این پیشران ها اقداماتی از قبل در حال انجام است اما همانطور که عرض شد باید چالش ها شناسایی و برای هر یک از امور اقدام فوری انجام شود.

فرماندار قرچک اظهار داشت: سند تحول دولت مردمی به عنوان برنامه و خط مشی دولت و مبنای عمل قوه مجریه ابلاغ شده است و مدیران هر یک از دستگاه ها بر اساس این سند تکالیفی برعهده دارند که باید به نحو احسن انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت قرچک در گروی «تحول جهادی» است

پیشرفت قرچک در گروی «تحول جهادی» است