مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-19سياسي

سنتی حسنه با رنگ و بوی تکریم خانواده شهدا


سنت حسنه دیدار با خانواده شهدا یکی از کارهایی است که باید در جامعه و بین تمام مردم نهادینه شود، در این میان اما مسوولان باید بخشی از وقت خود را به سرکشی از خانواده شهدا اختصاص دهند.

- خبرگزاری فارس لرستان، زمانی که از نزدیک حال و هوای حاکم بر خانواده هایی که عزیزترین کسان خود را تقدیم کشور کرده اند مشاهده می کنی، با خود می گویی آیا حق شهدا و خانواده شهدا به خوبی ادا شده است، آیا ما به ویژه مسووولان رهرو راه آنها بوده ایم.

شهدایی که بی هیچ منت و چشمداشتی از جان خود گذشتند تا این سرزمین و مردمانشان در آسایش باشند، حال ما از  کمترین کار یعنی دیدار با خانواده شهدا غافل هستیم.

با هماهنگی حجت الاسلام والمسلمین روح الله دریکوند فعال فرهنگی اجتماعی همراه با فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، جمعی عملیات نیروی انتظامی استان، چند تن از اعضا شورا شهر با خانواده شهید محمد اسدی از شهدای نیروی انتظامی و علی کرم دالوند از شهدای ارتش دیداری داشتیم.

در دیدار با خانواده شهید محمد اسدی وقتی دیدم همسرش چگونه اشک می ریزد دلم لرزید ، وقتی نگاه معصومانه دخترش را دیدم نتوانستم احساسات درونی م را پنهان کنم، این دیدارها کمترین کاری است که هرکدام از ما در مقابل فداکاری و جان فشانی شهدا می تواند انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنتی حسنه با رنگ و بوی تکریم خانواده شهدا

سنتی حسنه با رنگ و بوی تکریم خانواده شهدا