مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-19سياسي

12 اقامتگاه بوم گردی سرایان؛ پذیرای گردشگران نوروزی


مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سرایان اظهار کرد:  12 اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت بیش از 450 نفر اقامت در شبانه روز ایام نوروز در شهرستان سرایان فعال و پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

- محمد عرب، امروز شنبه 28 اسفند در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور مدیران واحدهای بوم گردی شهرستان سرایان گفت: ایام نوروز، خدمات بوم گردی در 16 واحد تحت پوشش و فعال شهرستان ارایه و بالغ بر 50 نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه برای صدور پروانه بهره برداری واحدهای بوم گردی، تمامی استعلام های مربوطه برابر ضوابط و مقررات به عمل می آید، اظهار کرد: پس از تایید مراجع ذیصلاح، مجوز لازم در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

مسئول میراث فرهنگی سرایان بر استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: شهرستان سرایان دارای جاذبه های متعدد تاریخی، طبیعی، فرهنگ و آداب و رسوم متنوع و مناطق بکر گردشگری مثل بهشت منجمان و کویرنوردان، منطقه نمونه گردشگری مصعبی کریمو و بافت تاریخی سرایان است.

وی از اشتیاق و استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در نقاط با استعداد خبر داد و تصریح کرد: شهرستان سرایان به مقصد گردشگری تبدیل شده و دیگر یک شهرستان عبوری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 اقامتگاه بوم گردی سرایان؛ پذیرای گردشگران نوروزی

12 اقامتگاه بوم گردی سرایان؛ پذیرای گردشگران نوروزی