مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-19حوادث

حوادث جاده ای از تلفات کرونا پیشی گرفت


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در حالی که بعد از گذشت 36 روز، نخستین روز بدون فوت بیمار کرونا مثبت را در سیستان و بلوچستان پشت سر گذاشتیم، - حبیب غزنوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: وقوع 4 حادثه مهم ترافیکی در محورهای مواصلاتی واقع در محدوده تحت پوشش این دانشگاه در 24 ساعت منتهی به صبح امروز 28 اسفند ماه 1400 منجر به مجروح شدن 62 نفر و کشته شدن 8 نفر شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: هر 4 حادثه اخیر مربوط به تردد اتومبیل های حامل اتباع بیگانه غیرمجاز بوده است که در 2 مورد از این حوادث خودروهای حامل اتباع بیگانه با وسال نقلیه دیگر برخورد کرده اند و در 2 مورد نیز واژگونی این خودروها اتفاق افتاده است.

  غزنوی بعد از اعلام وقوع این حوادث به مرکز پیام اورژانس 115، کارکنان فوریت های پزشکی در محل وقوع این حادث حاضر شده اند و پس از ارائه خدمات حیاتی اولیه و فوری، مصدومان را با استفاده از 20 دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل کرده اند.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال 1400 تاکنون  816 نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز که در حوادث جاده ای دچار مصدومیت شده اند در  مراکز درمانی این دانشگاه بستری شده و خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اند گفت: مصدومان این حوادث معمولا دچار آسیب های متعدد جسمی می شوند و در عین حال به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث جاده ای از تلفات کرونا پیشی گرفت

حوادث جاده ای از تلفات کرونا پیشی گرفت