مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-19اقتصادي

173 پرونده تخلف کالا و خدمات در طرح نظارت نوروزی خراسان جنوبی تشکیل شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: 173 پرونده تخلف کالا و خدمات در طرح نظارت نوروزی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تشکیل شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: 173 پرونده تخلف کالا و خدمات در طرح نظارت نوروزی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تشکیل شد.

حسین حسن پور، امروز شنبه 28 اسفند با بیان اینکه این که طرح نظارتی نوروز تعزیرات از 14 اسفند در استان آغاز شده است، گفت: 360 پرونده در این مدت در بخش کالا و خدمات در شعب تعزیرات استان مختومه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزود: متهمان این پرونده ها به پرداخت 78 میلیارد و 874 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید، تقلب، کم فروشی و عدم رعایت مقررات نظام صنفی در نانوایی ها را به ترتیب بیشترین تخلفات پرونده های تشکیل شده در بخش کالا و خدمات برشمرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: همچنین در بخش بهداشت و درمان در این مدت 36 پرونده به شعب تعزیرات استان وارد و 52 پرونده در این بخش مختومه شد.

وی محکومیت متهمان در پرونده های تشکیل شده در بخش بهداشت را 298 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین پرونده تشکیل شده در این مدت مربوط به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

173 پرونده تخلف کالا و خدمات در طرح نظارت نوروزی خراسان جنوبی تشکیل شد

173 پرونده تخلف کالا و خدمات در طرح نظارت نوروزی خراسان جنوبی تشکیل شد