مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-19سياسي

رفتارهای سلیقه ای و جناحی جای خود را به تصمیمات حکیمانه بدهد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رفتارهای سلیقه ای، حزبی و جناحی باید جای خودش را به تصمیمات حکیمانه، عاقلانه و بر اساس شایستگی ها و مهارت ها بدهد.

- آیت الله عابدینی ظهر شنبه در آیین معارفه فرماندار جدید شهر قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد با بیان اینکه تحولات امروز دنیا را با دقت بیشتری باید ببینیم اظهار کرد: هر تلاشی که برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) نباشد به مثابه وقت تلف کردن انسان است.

وی با اشاره به آیه 25 سوره طه و آیه قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی عنوان کرد: حضرت موسی از همان ابتدا از خدا خواست تا رسانه ای فعال و بیانی رسا داشته باشد تا بتواند رسالت خود را به درستی ایفا کند.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: تمام هدف حضرت موسی در آیه 33 سوره طه بیان شده و حضرت موسی هدف خود را با اشاره به آیه کَیْ نُسَبِّحَکَ کَثِیرًا آراسته شدن عالم به ذکر عملی خدا و دیده شدن نام خدا در همه جا عنوان می کند.

وی بیان کرد: اگر به دنبال این هستیم که ذکر واقعی در جامعه رواج پیدا کند باید به دنبال عملیاتی شدن قرآن در جامعه باشیم زیرا هر مأموریت قرآنی مصداق بارز ذکر عملی است.

آیت الله عابدینی اقامه نماز را ستون ساختمان دین دانسته و تصریح کرد: عدالت، وحدت، قوام اقتصادی، رسیدگی به محرومین و… از جمله اقامه دین محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهای سلیقه ای و جناحی جای خود را به تصمیمات حکیمانه بدهد

رفتارهای سلیقه ای و جناحی جای خود را به تصمیمات حکیمانه بدهد