مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-19اقتصادي

جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در ایام نوروز 1401 تعطیل نیست


مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از عدم تعطیلی ادارات متبوع این سازمان در ایام نوروز 1401 خبرداد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد دیبایی مسئول روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه جهاد کشاورزی در ایام نوروز تعطیل نیست، گفت : خدمات رسانی به مردم و بهره برداران بخش کشاورزی در همه ایام سال تداوم دارد و ادارات وابسته به سازمان جهاد کشاورزی نیز در ایام نوروز 1401 نیز فعال بوده و به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی به منظور خدمات رسانی بهینه به عموم مردم و مدیریت تنظیم بازار شب عید و بلایای طبیعی بخش کشاورزی و حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی، کشیک های نوروزی تشکیل داده است.

دیبایی افزود: سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه با راه اندازی سامانه های ارتباطی در زمینه های حفاظت اراضی کشاورزی، آتش سوزی جنگل ها و مراتع، تخریب، تصرف اراضی ملی،عرضه فرآورده های خام دامیِ خارج از شبکه دامپزشکی، کشتار غیرمجاز و .

در ایام نوروز به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی و پاسخگویی به شهروندان است.

این مسئول همچنین با اشاره به تامین کالاهای اساسی مورد نیازبرای شب عید مردم ، اظهار کرد: اقلام پروتینی مورد نیاز مردم درشب عید مانند گوشت قرمز و سفید نیز به اندازه کافی توسط شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در ایام نوروز 1401 تعطیل نیست

جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در ایام نوروز 1401 تعطیل نیست