مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-19اقتصادي

388 کیلوگرم فرآورده های خام دامی در گنبدکاووس معدوم شد


رییس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس گفت: در دو هفته نخست طرح تشدید نظارتی بهداشتی ایام نوروز حدود 388 کیلوگرم فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته معدوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، نادر گوگلانی در حاشیه بازدید طرح تشدید نظارتی بهداشتی ویژه ایام نوروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 15 اسفندماه طرح تشدید نظارتی بهداشتی ویژه ایام نوروز با سه اکیپ آغاز شده و در این دو هفته بیش از 370 بازدید از مراکز مختلف تولید و عرضه فرآورده های خام دامی انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت در بازدیدهای صورت گرفته  حدود 388 کیلوگرم فرآورده خام دامی که تاریخ مصرف آنها گذشته بود معدوم و در این رابطه سه نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تعداد 181 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت تولید سالانه 66 هزار تن گوشت در گنبدکاووس فعال بوده و این شهرستان تامین کننده پنج درصد گوشت مرغ کشور است.

وی ادامه داد: علاوه بر تعداد 181 واحد مرغداری گوشتی، تعداد 11 واحد مرغ مادر گوشتی با ظرفیت 310 هزار قطعه در شهرستان فعال بوده و سالانه 5 هزار تن تخم مرغ خوراکی در چهار واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت 3 میلیون و 300 هزار قطعه تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

388 کیلوگرم فرآورده های خام دامی در گنبدکاووس معدوم شد

388 کیلوگرم فرآورده های خام دامی در گنبدکاووس معدوم شد