مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-19سياسي

سند تحول دولت مردمی خط مشی مدیران ادارات باشد/ پیشرفت قرچک در گروی تحول جهادی است


سند تحول دولت مردمی به عنوان برنامه و خط مشی دولت و مبنای عمل قوه مجریه ابلاغ شده است و مدیران هر یک از دستگاه ها بر اساس این سند تکالیفی بر عهده دارند که باید به نحو احسن انجام دهند.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: سند تحول دولت مردمی به عنوان برنامه و خط مشی دولت و مبنای عمل قوه مجریه ابلاغ شده است و مدیران هر یک از دستگاه ها بر اساس این سند تکالیفی بر عهده دارند که باید به نحو احسن انجام دهند.

علیرضا فاتحی نژاد ظهر شنبه 28 اسفند ماه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک بیان کرد: در سند تحول دولت ، راهکارهای عملیاتی برای برون رفت از چالش های مهم ارائه شده و چالش ها شناسایی شده است.

وی ادامه داد: دولت اعتقاد دارد پیشرفت کشور در گروی تحول جهادی، جهش و نوآوری است و ما نیز در شهرستان قرچک برای رسیدن به توسعه همه جانبه باید جهادی عمل کرده و در این مسیر هم دولتی ها و هم خواص و عموم مردم باید یاری گر ما باشند.

این مقام مسئول بیان کرد: پیشران های قرچک برای توسعه در حوزه های تولید و اشتغال ، سرمایه گذاری ، توسعه زیرساخت ها ، امور اجتماعی و سلامت ، آموزش ، فرهنگ و هنر ، نظام اداری و امنیت مردم خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک بیان کرد: در هر یک از این پیشران ها اقداماتی از قبل در حال انجام است اما همانطور که عرض شد باید چالش ها شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول دولت مردمی خط مشی مدیران ادارات باشد/ پیشرفت قرچک در گروی تحول جهادی است

سند تحول دولت مردمی خط مشی مدیران ادارات باشد/ پیشرفت قرچک در گروی تحول جهادی است