مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-19فناوري

رقابت نابرابر پلتفرم ها در تلویزیون


آیا پلتفرم هایی همچون فیلیمو، نماوا و فیلم نت مانند تلوبیون امکان اطلاع رسانی دارند یا این موقعیت فقط برای پلتفرم اختصاصی صداوسیما مهیا شده است؟ - خبرگزاری فارس ـ گروه هنر: شب گذشته همزمان با نیمه شعبان، بخش های مختلف خبری از رایگان شدن اینترنت برای مشترکان تلویزیون تعاملی تلوبیون خبر دادند و اعلام کردند تا پایان روز 13 فروردین، اینترنت مصرفی کاربران تلوبیون در همه اپراتورهای همراه و ثابت رایگان محاسبه خواهد شد.

در این خبر، تلویزیون حتی به اعلام نام شاتل، آسیاتک، های وب و .

هم پرداخت؛ اقدامی که کمتر سابقه داشته است.

این در حالی است که اداره کل بازرگانی صداوسیما روی اعلام نام شرکت ها و برندها حساس بوده و در بسیاری از مواقع حتی بیان نام شرکت های همراه اول و ایرانسل با عنوان اپراتور اول و اپراتور دوم بیان شده است.

اما پرسشی که پیش می آید این است که آیا دیگر خدمات دهندگان محتوا در فضای مجازی (VOD) که به اختصار پلتفرم ها نامیده می شوند، امکان رپرتاژ در اخبار تلویزیونی را دارند؟ به عنوان نمونه، آیا خبر رایگان شدن کلیه محصولات خارجی و ایرانی ـ که از تاریخ پخش آنها یک ماه گذشته است ـ در پلتفرم فیلیمو تا 13 فروردین 1401 امکان بازتاب در اخبار سیما را دارد؟!     از سوی دیگر، مسؤولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت نابرابر پلتفرم ها در تلویزیون

رقابت نابرابر پلتفرم ها در تلویزیون