مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-19سياسي

مطالبه گری در چارچوب قانون و معیارهای اخلاقی باشد


مطالبه گری در چارچوب قانون و معیارهای اخلاقی باشد.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر شنبه در دیدار با جمعی ازمجمع مطالبه گران جوان ضمن تبریک عید باستانی و عید نیمه شعبان بر اهمیت مطالبه گری در چارچوب امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه فرهنگی خوب کار کرده و آثار تبلیغاتی منفی آن را در سبک زندگی مردم می بینیم و دشمن الان هم به جایی رسیده که می خواهد فکر ما را هم مدیریت کند یعنی آنطور فکر کنیم که دشمن می خواهد، افزود: وقتی فکر انسان بر اساس مهندسی باشد که دشمن برای ما تعریف کرده باشد، خودبه خود در میدان دشمن بازی می کنیم.

امام جمعه ایلام بیان کرد: طبیعتاً مطالبه گری بخشی از امر به معروف و نهی از منکر است و خارج از این چارچوب چیزی ندارید که مطالبه گری کنید، در مراحل امر به معروف و نهی از منکر زمانی تذکر لسانی است و زمانی دیگر اقدام عملی است و کار، کار حاکمیتی است.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: ورود به عرصه مطالبه گری و امر به معروف الزاماتی دارد و کسانی که به این حوزه ورود می کنند ممکن است در مسیر پیش روی با تطمیع، تهدید روبرو شوند و حتی تلاش شود که شما را به انحراف بکشاند یا برای شما صحنه سازی کنند و یا سخنی از زبان شما پخش و موجب سکوت شما شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری در چارچوب قانون و معیارهای اخلاقی باشد

مطالبه گری در چارچوب قانون و معیارهای اخلاقی باشد