مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-19اجتماعي

نصب(QR) سخنگو در اماکن گردشگری و مذهبی یزد


مسئول کمیته گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی در سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد از نصب دیوارنگاره های سخنگو(QR) کد برای نخستین بار در 10 مکان تاریخی و مذهبی شهر یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، علیرضا ثواچه در گفت و گویی رسانه ای با خبرنگاران در خصوص جزییات اجرای این طرح اظهار کرد: این دیوارنگاره در اماکنی مانند مسجد جامع، امیرچقماق، موزه آب، موزه قصر آیینه، زندان اسکندر و .

نصب  شده است.

وی با بیان اینکه در این دیوارنگاره های سخنگو اطلاعاتی مانند قدمت و تاریخچه، عکس و فیلم مکان مورد نظر قرار دارد افزود: گردشگران میتوانند دریافت نقشه و راهنما را از این طریق داشته باشند و به اطلاعات تخصصی مکان مورد نظر نیز دسترسی دارند.

ثواچه با بیان اینکه این اطلاعات به دوزبان و با ترجمه انگلیسی نیز در اختیار علاقمندان قرار می گیرد تصریح کرد: همچنین گردشگران می توانند اطلاعات تخصصی از بنا و مکان را دریافت و مطالعه نمایند.

مسئول کمیته گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی در سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با بیان اینکه در نظر داریم که این دیوارنگاره های سخنگو را در تمام اماکن تاریخی و مذهبی شهر یزد نصب کنیم عنوان کرد: اطلاعات اماکن تاریخی و گردشگری یزد جهت استفاده در اختیار گردشگران خارجی هم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب(QR) سخنگو در اماکن گردشگری و مذهبی یزد

نصب(QR) سخنگو در اماکن گردشگری و مذهبی یزد