مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-19اجتماعي

اجرای رزمایش فرهنگی- اجتماعی پلیس در تعطیلات نوروز/ 45 گشت مشارکت دارند


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اجرای رزمایش فرهنگی- اجتماعی پلیس در ایام نوروز، گفت: 45 گشت در سطح گیلان در این زمینه مشارکت می کنند.

- ، سردار عزیز الله ملکی پیش از ظهر شنبه در حاشیه رزمایش فرهنگی- اجتماعی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به آمادگی پلیس برای میزبانی خود از مسافران نوروزی، اظهار کرد: پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات شایسته به هموطنان انجام شده است.

وی به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های ناجا در قابل این رزمایش توجه به تفرجگاه ها و پارک ها است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به آزاد سازی سواحل و پیش بینی افزایش حضور مسافران در این مناطق، افزود: با توجه به احساس نیاز برای حضور بیشتر در این مناطق تمرکز فعالیت های فرهنگی - اجتماعی ناجا روی این مناطق افزایش می یابد.

وی همچنین به اجرای طرح ناظر یک اشاره و با بیان اینکه این طرح در ایام نوروز با شدت بیشتری در سطح استان گیلان اجرایی می شود، ادامه داد: حفظ امنیت و آسایش مردم به عنوان مهم ترین مطالبه در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار ملکی با بیان اینکه 109 گشت نظارتی، اماکن، امنیتی و اجتماعی در سواحل و تفرجگاه های استان گیلان مستقر می شوند، اضافه کرد: 45 گشت فقط در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش فرهنگی- اجتماعی پلیس در تعطیلات نوروز/ 45 گشت مشارکت دارند

اجرای رزمایش فرهنگی- اجتماعی پلیس در تعطیلات نوروز/ 45 گشت مشارکت دارند