مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-19سياسي

برنامه تحویل سال و هفته اول نوروز حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد


ویژه برنامه های تحویل سال و هفته اول نوروز در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد.

- ، مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 28 اسفند 1400 تا 5 فروردین 1401 هر روزه در قالب مناجات سحرگاهی، سخنرانی قبل از ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم جشن همراهی بعد از نماز عشا برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، سخنرانان قبل از اذان ظهر حرم مطهر در هفته پیش رو به ترتیب از شنبه تا جمعه حجج اسلام والمسلمین سیداحمد میردامادیان، سیدرضا میرمعینی، سیدرضا طباطبایی قمی، ناصر خلج، مقداد تابش، مهدی مظفری شاهرودی و علی عزلتی مقدم خواهند بود.

همچنین مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر نیز شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق میرشفیعی، یکشنبه در قالب برنامه تحویل سال نو با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، مداحی حسن شالبافان و اجرای سرود و تواشیح، از دو شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و بیان نکات تفسیری و جمعه در قالب برنامه زمزم مهدویت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زهیر دهقانی آرانی برگزار می شود.

مراسم شب های حرم مطهر نیز هر شب در قالب جشن همراهی برگزار می شود که شنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و قرائت مناجات شعبانیه توسط حجت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تحویل سال و هفته اول نوروز حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

برنامه تحویل سال و هفته اول نوروز حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد