مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-19سياسي

شرکت هیأت پارلمانی ایران در مجمع بین المجالس جهانی (IPU)


هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایرانی متشکل از 5 نماینده مجلس و عضو شورای اجرایی گروه بین المجالس ایران، در صد و چهل و چهارمین مجمع بین المجالس جهانی (IPU) شرکت می کنند.

- هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایرانی متشکل از 5 نماینده مجلس و عضو شورای اجرایی گروه بین المجالس ایران، در صد و چهل و چهارمین مجمع بین المجالس جهانی (IPU) شرکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، مقابله با قاچاق انسان و نقض حقوق بشر در روند مهاجرت های بین المللی و همچنین نقش پارلمان ها در ارتقای سلامت و بهداشت مادران، نوزادان و کودکان در دوره شیوع کووید19 و پس از آن و رفع فقر و نابرابری در میان زنان جهان بحث و گفت وگو می کنند.

اجلاس اندونزی، همچنین مواردی را که مربوط به تحولات جاری سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جهان باشد زیر عنوان ماده اضطراری در دستور کار خود خواهد داشت.

همچنین نشست نمایندگان جوان مجالس جهان در این اجلاس، جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

هیأت پارلمانی ایران متشکل از مجتبی رضاخواه (دبیرکل گروه بین المجالس ایران و رییس هیات اعزامی)، مرتضی محمودوند، علی رضایی، محسن فتحی و الهام آزاد در نشست های مختلف مجمع عمومی، شورای بین المجالس، کمیته های تخصصی دائمی اتحادیه بین المجالس، مجمع نمایندگان زن، مجمع نمایندگان جوان و نیز میزگردهای مرتبط با موضوعات اجلاس، شرکت و سخنرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت هیأت پارلمانی ایران در مجمع بین المجالس جهانی (IPU)

شرکت هیأت پارلمانی ایران در مجمع بین المجالس جهانی (IPU)