مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-19بين الملل

توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات


پس از سفر رییس جمهور سوریه به امارات، مشاور دیپلماتیک رییس امارات می گوید که این سفر در راستای اعتقاد ابوظبی به لزوم ارتباط سیاسی و سیاست باز صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، انور قرقاش مشاور رییس مشاور دیپلماتیک رییس امارات، ظهر امروز (شنبه)، توضیحی درباره سفر بشار اسد رییس جمهور سوریه به این کشور ارائه کرد.

مشاور دیپلماتیک رییس امارات در حساب کاربری خود در شبکه توییتر نوشت: امارات همچنان به اتخاذ یک سیاست واقع گرایانه به منظور کاهش تنش و پررنگ تر کردن نقش [کشورهای] عربی در قالب یک رویکرد عملی برای ایجاد راهکار برای بحران های منطقه ادامه می دهد چراکه شرایط پیچیده منطقه مستلزم اتخاذ رویکردی عملی و منطقی است که به حاشیه راندن تلاش [کشورهای] عربی را برنتابد؛ کشورهایی که در تلاش برای تقابل با چالش ها و اجتناب از شر بحران ها و فتنه ها هستند .

انور قرقاش ادامه داد: سفر بشار اسد رییس جمهور سوریه از قصد امارات برای نهادینه کردن نقش [کشورهای] عربی در پرونده سوریه نشأت می گیرد و در راستای اعتقاد این کشور به لزوم ارتباط سیاسی، [سیاست] باز و گفت وگو در سطح منطقه صورت گرفته است.

این مرحله به منظور نهادینه کردن ثبات و شکوفایی و تضمین آینده منطقه و ملت های آن نیازمند گام های شجاعانه ای است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات

توضیح ابوظبی درباره سفر بشار اسد به امارات