مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-19ورزشي

ورزشگاه شماره 2 باشگاه مس رفسنجان آماده شد


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان گفت: ورزشگاه شماره دو باشگاه آماده است و چمن آن آماده شده و بچه ها دو، سه جلسه در آن تمرین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست باشگاه بر این بوده که ورزش را در رفسنجان همگانی کند و صرفا به فوتبال بسنده نکرده و راغب به این موضوع هم نبوده است.

وی با بیان اینکه در راستای مسؤولیت های اجتماعی باشگاه، تمام حوزه های ورزشی شهرستان را سعی کردیم فعال کنیم، افزود: در برخی نقاط ابتدایی ترین تجهیزات ورزشی نبود، سالن ها و اماکن ورزشی مستهلک و غیرقابل استفاده بودند، به علاوه اکثر اماکن ورزشی تربیت بدنی اجاره افراد داده بودند.

زیندینی با اشاره به ورود به بحث زیرساخت، تصریح کرد: باشگاه مس با همه قدمتی که داشت زمین فوتبال استاندارد نداشت، با توجه به حمایت مدیریت شرکت ملی مس هفت زمین فوتبال در رفسنجان شروع به ساخت شد و در حال حاضر چهار زمین آماده است.

سه زمین شامل ورزشگاه اصلی و دو زمین دیگر آماده می شود، ضمن آنکه در ورزشگاه هتل پیش بینی کردیم و ورزشگاه شماره یک تا پایان شهریور تحویل خواهد شد و هتل هم تا پایان سال آینده آماه بهره برداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه شماره 2 باشگاه مس رفسنجان آماده شد

ورزشگاه شماره 2 باشگاه مس رفسنجان آماده شد