مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-19اقتصادي

مشکلات صدور مجوز برای شهرک های صنعتی برطرف می شود


با توجه به اهمیت سرمایه گذاری و ایجاد شهرک های صنعتی زمینه های رفع بروکراسی اداری برای صدور سریع مجوز و کاهش هزینه ها فراهم شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اهمیت سرمایه گذاری و ایجاد شهرک های صنعتی زمینه های رفع بروکراسی اداری برای صدور سریع مجوز و کاهش هزینه ها فراهم شده است.

سیدرضا فاطمی امین در جلسه ای که امروز با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان های تربت حیدریه و زاوه در دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: در همین راستا پرداخت تسهیلات که مبتنی بر صورت حساب باشد توسط 30 بانک با ابلاغ بانک مرکزی انجام شده که این اقدام دارای دو فایده بسیار مهم است، اول انحراف طرف مقابل را کاهش می دهد و دوم بروکراسی اداری حذف می شود و زمان اختصاص تسهیلات کوتاه خواهد شد.

وی افزود: در این روش برای کاهش تخلفات هر واحدی که سرمایه می خواهد باید فاکتور ارائه کند تا پول به حساب فروشنده واریز شود.

فاطمی امین بیان کرد: همچنین در سال آینده ضوابط تخصیص زمین در شهرک های صنعتی بازنگری خواهد شد و با برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم زیرساخت ها با کمترین هزینه فراهم شود.

وی در ادامه به مشکلات آب و برق برخی شهرک های صنعتی که سوال بیشتر کارفرمایان است، اشاره و خاطرنشان کرد: تاکید دولت بر ایجاد این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صدور مجوز برای شهرک های صنعتی برطرف می شود

مشکلات صدور مجوز برای شهرک های صنعتی برطرف می شود