مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-19اقتصادي

70 درصد محصولات کشاورزی در 15 استان کشور تولید می شود


قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور استان ها گفت: 70 درصد محصولات کشاورزی در 15 استان کشور تولید می شود که استان اردبیل در این ردیف قرار دارد.

- هوشنگ محمدی در حاشیه مراسم معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تأمین اقتدار و امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی برنامه های مدونی را اجرا می کند تا در کنار امنیت غذایی، اشتغال و افزایش سرانه درآمدی فعالان این بخش را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار اقتدار نظامی، از اقتدار و امنیت غذایی برخوردار است به طوری که 4.

5 میلیون تولیدکننده بخش کشاورزی، 80 هزار پرسنل وزارت جهاد کشاورزی و 30 هزار مهندس در این بخش دست به دست هم دادند تا تأمین کننده این اقتدار و امنیت غذایی باشند.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور استان ها برنامه تحولی دولت سیزدهم را تأمین این اقتدار و امنیت غذایی با تلاش خستگی ناپذیر و در قالب 3 ضلع تلاشگر عرصه کشاورزی اعلام کرد و گفت: همکاران فنی و مهندسی ما در کنار بخش خصوصی، تولیدکنندگان محصولات متنوع و نهادهای حمایتی سعی می کنند تا در این زمینه پیشران عمل کنند.

محمدی نمونه این تشکل های موفق را تعاون روستایی و اتحادیه های زیرمجموعه آن برشمرد و افزود: سازمان تعاون روستایی در رویکرد جدید خود تلاش می کند تا بخش عظیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد محصولات کشاورزی در 15 استان کشور تولید می شود

70 درصد محصولات کشاورزی در 15 استان کشور تولید می شود