مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-19اقتصادي

خدمات ویژه توزیع برق شیراز در ایام نوروز


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که با هدف ارتقاء کیفی خدمات رسانی به شهروندان و گردشگران، مسافران و زائران نوروزی، - اقداماتی به شکل ویژه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

محمدرضا منصوری صبا شنبه 28 اسفند به خبرنگاران گفت: فعال شدن گشت های شبانه ویژه علاوه بر گشتهای موجود، دوبرابر شدن اکیپهای اتفاقات و تعمیرات، تامین کامل روشنایی معابر اصلی و مناطق گردشگری و زیارتی به شکل ویژه، از خدمات مد نظر معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق شیراز در ایام نوروز است.

او با یادآوری اینکه از زمستان سال 1399 و با هدف مدیریت مصرف انرژی برق، بخشی از روشنایی معابر(50 درصد) در معابر اصلی و فرعی، خاموش شد، گفت: در این روند، روشنایی بخشی از معابر و اماکن، نیز تعدیل شد.

منصوری صبا با بیان اینکه این روند امسال نیز ادامه داشت و همچنان در دستور کار قرار داد، خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق شیراز برای ایام نوروز، تامین روشنایی معابر اصلی و مناطق گردشگرپذیر و زیارتی در این کلانشهر، مناسب سازی خواهد شد.

او اضافه کرد: براساس این دستور، روشنایی اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، آرامگاه های سعدیه و حافظیه، خواجوی کرمانی، محوطی اطراف دروازه قرآن، خیابان ارم و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ویژه توزیع برق شیراز در ایام نوروز

خدمات ویژه توزیع برق شیراز در ایام نوروز