مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-19سياسي

امر به معروف با صبر و متانت همراه شود/ وسیله نقلیه حریم شخصی نیست


جهاد تبیین آمران به معروف و ناهیان از منکر در این است که با رفتار صبورانه و متین واقعیت امر به معروف و نهی از منکر را بر اساس آدابی که دارد و توصیه های مقام معظم رهبری به نمایش بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار علی مقواساز جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر اصفهان، گفت: صبر و تحمل مهمترین ابزار موفقیت است و مطمئن باشیم که خدا حمایت خواهد کرد.

همچنین محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان اظهار کرد: تعامل و همکاری شکل گرفته بین بخش های مختلف مردمی، انتظامی و قضایی برای این امر بسیار مهم حقیقتا قابل تقدیر است.

وی افزود: بدخواهان کاری کرده اند که تا موضوع امر به معروف و نهی از منکر مطرح می شود، رفتار خشن به ذهن افراد خطور کند؛ جهاد تبیین شما در این است که با رفتار صبورانه و متین واقعیت امر به معروف و نهی از منکر  بر اساس آدابی که دارد و توصیه های مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته شود.

احمدی افزود: قاعدتا ممکن هست در این مسیر توهینی هم شود که باید با صبر و تحمل و طمأنینه از آن عبور کرد؛ باید زیبایی رفتار شما و استقبال مخاطبان نشان داده شود.

فرماندار اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: موضوع امر به معروف ونهی از منکر فقط نباید منحصر به مسأله خاصی باشد؛ بلکه تذکر لسانی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف با صبر و متانت همراه شود/ وسیله نقلیه حریم شخصی نیست

امر به معروف با صبر و متانت همراه شود/ وسیله نقلیه حریم شخصی نیست