مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-19سياسي

تاکید بر پرهیز از عادی انگاری در ایام تعطیلات نوروزی


استاندار گیلان به کاهش بستری ها و فوتی ها در این استان اشاره و بر لزوم تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری علی رغم وضعیت بهبودیافته فعلی با در نظر داشتن حضور مسافران در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

- استاندار گیلان عملکرد دولت سیزدهم در کنترل کرونا را درخشان و ستودنی دانست و با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم و عوامل اجرایی مبارزه با کووید 19 در استان، گفت: لازمست با توجه به تعطیلات نوروزی، شیوه نامه های بهداشتی، با جدیتی بیشتر رعایت و از عادی انگاری، پرهیز شود.

اسدالله عباسی امروز در آخرین جلسه ستاد استانی کرونا در سال 1400 اظهار کرد: عملکرد دولت سیزدهم در مدیریت و کنترل کرونا با توجه به افزایش واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، درخشان بوده است.

وی افزود: همه دست اندرکاران حوزه مبارزه و کنترل ویروس کرونا از جمله کادر درمان، امدادگران، بسیجیان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، رسانه ها به ویژه صدا و سیما، خیرین و آحاد جامعه، در کنار تلخی های ناشی از مشکلات شیوع این بیماری طی دو سال اخیر، لحظات خوبی را خلق کردند که شایسته تقدیر فراوان است.

رییس ستاد استانی مدیریت کرونا گیلان ادامه داد: در دوران پیک کرونا و بروز مشکلات معیشتی، در طرح مواسات به یاد شهید سردار حاج قاسم سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر پرهیز از عادی انگاری در ایام تعطیلات نوروزی

تاکید بر پرهیز از عادی انگاری در ایام تعطیلات نوروزی