مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:172022-03-19اقتصادي

آمادگی 48 اکیپ عملیاتی برای خدمت رسانی به مشترکان برق در ایام نوروز


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی کامل 48 اکیپ عملیاتی و مراکز فوریت های برق در تعطیلات عید نوروز در سراسر استان کردستان خبرداد.

- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان: آمادگی 48 اکیپ عملیاتی برای خدمت رسانی به مشترکان برق در ایام نوروز ایسنا/کردستان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی کامل 48 اکیپ عملیاتی و مراکز فوریت های برق در تعطیلات عید نوروز در سراسر استان کردستان خبرداد.

سیدمحمد فتحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده همه گروه های اجرایی، نیروهای فنی و خودروها و تجهیزات عملیاتی حوادث و اتفاقات در 11 شهرستان و 35 مرکز خدمات برق روستایی این شرکت در ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات 24 ساعته به هموطنان کردستانی به منظور جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان هستند.

وی با اشاره به اینکه هرروز 90 نفر در قالب 48 گروه عملیاتی در این ایام انجام وظیفه می کنند، یادآورشد: در تعطیلات نوروز امسال 10مدیرکشیک نیز مسئولیت هماهنگی و انسجام بخشی فعالیت ها را عهده دار هستند.

فتحی بیان کرد: به منظور آمادگی بیش از پیش برای موارد اضطراری و حوادث غیرمترقبه، تمام اکیپ های عملیاتی این شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 48 اکیپ عملیاتی برای خدمت رسانی به مشترکان برق در ایام نوروز

آمادگی 48 اکیپ عملیاتی برای خدمت رسانی به مشترکان برق در ایام نوروز