مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-19سياسي

امام جمعه جدید بیجار معرفی شد


حجت الاسلام علی خورشیدی به عنوان امام جمعه بیجار معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماینده ولی فقیه در استان کردستان روز شنبه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه جدید بیجار که در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار داشت: پاسخگویی و رفع مشکلات مردم باید سر لوحه کار مدیران باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی افزود: در دولت مردمی انتظار می رود مسئولان در مقام پاسخگویی قرار بگیرند و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی در ادامه خطاب به امام جمعه جدید بیجار عنوان کرد: وحدت آفرینی نیروهای ارزشی، امید بخشی در افکار عمومی و آرامش آفرینی سه اصل مهمی است که باید مورد توجه امام جمعه جدید بیجار قرار بگیرد.

حجت الاسلام پورذهبی اظهار داشت: استفاده از توان نخبگان، همفکری با علما و بزرگان و ارتباط با نسل جوان از جمله مواردی است که لازم است مورد توجه امام جمعه بیجار قرار گیرد.

امام جمعه جدید بیجار نیز در این مراسم به اهمیت استفاده از توان افراد بومی تأکید کرد و بیان داشت: از مدیران و مسئولان می خواهم با تعامل و برنامه ریزی شرایط حضور افراد بومی شایسته را در مناصب سیاسی و اداری فراهم نمایند.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ رسانه ای ایمان جوانان را مورد هدف قرار گرفته است عنوان کرد: نباید در هیچ شرایطی از مسائل فکری و اعتقادی غفل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جدید بیجار معرفی شد

امام جمعه جدید بیجار معرفی شد