مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-19سياسي

همه مراکز گردشگری و تاریخی اصفهان در ایام نوروز باز است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همه مراکز گردشگری و تاریخی اصفهان برای بازدید مردم در ایام نوروز باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام زمان(عج)، اظهار کرد: با تلاش کادر درمان و همه نهادها و همچنین تقدیم 9 شهید سلامت در ایام اوج کرونا، اکنون شاهد فروکش کردن بیماری کرونا در این ایام هستیم و امید است در سال 1401 مردم استان از نظر معیشت و شرایط اقتصادی شاهد وضعیت مطلوب تر باشند.

وی با بیان اینکه نوروز 1401 مسافران می توانند به شرط تزریق دو دوز واکسن، به تمام شهرها سفر کنند و تزریق نکردن دوز سوم ممنوعیتی ایجاد نمی کند، خاطرنشان کرد: محور اصلی تدابیر و پیش بینی های انجام شده در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان، پیشگیری، کنترل و تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مقابله با کرونا است که با اقدامات موثر و ارزشمند نهادها و  تلاش های کادر درمان فراهم شده است.

جان نثاری با بیان اینکه استان اصفهان در حد بضاعت خود و با جریان زاینده رود پذیرای گردشگران با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و بدون تجمع در مراکز تفریحی است گفت: همه مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مراکز گردشگری و تاریخی اصفهان در ایام نوروز باز است

همه مراکز گردشگری و تاریخی اصفهان در ایام نوروز باز است