مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-19سياسي

ضرب الاجل استاندار برای واکسیناسیون کارمندان/


استاندار گلستان با انتقاد از عدم واکسیناسیون برخی کارمندان ادارات در این استان، گفت: پایان فروردین آخرین مهلت تزریق واکسن برای کارکنان دولت در گلستان است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با انتقاد از عدم واکسیناسیون برخی کارمندان ادارات در این استان، گفت: پایان فروردین آخرین مهلت تزریق واکسن برای کارکنان دولت در گلستان است.

‍ ‍ علی محمد زنگانه بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا با اشتره به ضرورت فعال شدن کمیته های زیر مجموعه ستاد استانی،اظهار کرد: متاسفانه برخی از روسای کمیته ها نیز در جلسات حاضر نمی شوند که اصلا از نظر ما این امر پسندیده نیست و قطعا از این عزیزان گلایه داریم .

وی با بیان اینکه انتظار ما حضور منظم همراه با گزارش دقیق و مقایسه ای مدیران به ویژه روسای کمیته های تابعه ستاد کرونایی استان است، افزود: هدف گذاری ما این است که تا پایان فروردین سال 1401 باید سطح واکسیناسیون در دوز اول به 95 درصد، دوز دوم به 90 درصد و دوز سوم به 45 درصد برسد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه آخرین مهلت تزریق واکسن برای کارکنان دولت در استان گلستان آخر فروردین ماه است، خاطرنشان کرد: در انتهای ماه فروردین آتی نباید هیچ کارمندان واکسن نزده ای در سیستم وجود داشته باشد در غیر این صورت وی به مراجع ذیصلاح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل استاندار برای واکسیناسیون کارمندان/

ضرب الاجل استاندار برای واکسیناسیون کارمندان/