مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-19بين الملل

فضانوردان روس لباسی به رنگ پرچم اوکراین به تن کردند!


رنگ لباس فضانوردان روس که به تازگی به ایستگاه فضایی بین المللی رسیده اند، تعجب بسیاری را برانگیخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، یک فضاپیمای روسی سایوز که حامل سه فضانورد روس با نام های اولگ آرتمیف (Oleg Artemyev)، دنیس ماتویف (Denis Matveev) و سرگیی کورساکوف (Sergey Korsakov) بود در ساعت 15:12 به وقت منطقه زمانی شرقی (22:42 به وقت تهران) به ایستگاه فضایی بین المللی رسید و به ماژول جدید پریچال متصل شد.

حدود دو ساعت و نیم بعد دریچه ی بین ماژول و فضاپیما باز شد و فضانوردان وارد ایستگاه فضایی شدند تا با هفت خدمه حاضر در این ایستگاه ملاقات کنند.

باز شدن دریچه باعث شگفتی شد زیرا آرتمیف، ماتویف و کورساکوف به جای لباس های فضایی آبی رنگ همیشگی، لباس هایی زرد با نوارهای آبی رنگ پوشیده بودند که شبیه به پرچم کشور اوکراین است.

در جریان پخش زنده آژانس فضایی روسکاسموس روسیه از آرتمیف، فرمانده سایوز در مورد رنگ لباس ها سوال شد و طبق توییت کاتیا پاولوشچنکو (Katya Pavlushchenko) که فردی علاقه مند به اکتشافات فضایی است آرتمیف در پاسخ به این سوال به روسی گفت: پارچه زرد اضافی زیادی در انبار ما وجود دارد.

اما این پاسخ برای همه قابل قبول نیست و به نظر می رسد برخی از افرادی که از فرآیندهای پروازهای فضایی آگاهی دارند باور دارند که این کار نشان از حمایت فضانوردان روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضانوردان روس لباسی به رنگ پرچم اوکراین به تن کردند!

فضانوردان روس لباسی به رنگ پرچم اوکراین به تن کردند!