مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-19اجتماعي

پالایش اسمی 26 هزار بی سواد و کم سواد در فارس


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: 26هزار کد ملی از طرف سازمان نهضت سوادآموزی کشور برای استان ارسال شده که چهار رقم وسط کدهای ملی برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی باید مشخص شوند.

- بهزاد نوروزی چگینی شنبه 28 اسفند در نشست مشترک با معاون اداره کل ثبت احوال استان فارس گفت: اسامی افراد کم سواد و بی سواد براساس سرشماری سال 1395 از سوی سازمان نهضت سوادآموزی به آموزش و پرورش فارس اعلام شده است.

او افزود: در اسامی ارسالی نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی افراد مشخص شده است اما چهار رقم وسط کد ملی مشخص نبوده و به همین خاطر دسترسی به آدرس و شماره تلفن آنها تا مشخص نشدن کد ملی کامل امکان پذیر نیست.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس علت مشخص نبودن چهار رقم وسط کدهای ملی را جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی عنوان کرد و افزود: به منظور جلوگیری از هر نوع سوء استفاده احتمالی از جمله ثبت نام صوری افراد در سامانه سوادآموزی قبل از مشخص شدن بی سواد بودن یا نبودن این افراد کدهای ملی به صورت کامل اعلام نشده است.

نوروزی گفت: هدف از این نشست این است تا با همفکری و هم افزایی با مجموعه ثبت احوال استان راهکارهای عملی و کارشناسانه و در عین حال مورد تایید حراست برای شناسایی افراد بی سواد و کم سواد همراه با کدهای ملی و آدرس محل سکونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایش اسمی 26 هزار بی سواد و کم سواد در فارس

پالایش اسمی 26 هزار بی سواد و کم سواد در فارس