مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-19اجتماعي

«محمدی ادیب» سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل معرفی شد


آیین معارفه و تکریم سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل برگزار و حسن محمدی ادیب مأموریت این اداره کل را بر عهده گرفت.

- سرپرست نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در این مراسم که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مدرسه سازی جهاد مقدسی است که با حمایت و همراهی خیرین به صورت شایسته اجرایی و عملیاتی شده و همچنان در این سنگر تلاش جهادگران را شاهد هستیم.

حسن محمدی ادیب با قدردانی از 30 سال خدمت صادقانه مدیرکل سابق نوسازی استان اردبیل تصریح کرد: ما نیز تداوم بخش این حرکت تحول آفرین خواهیم بود و سعی خواهیم کرد تا در قالب سند تحول آموزش و پرورش با روحیه جهادی و فضایلی همچون عدالت و حقیقت راه ارزشمند مدرسه سازی را با قوت و قدرت ادامه دهیم.

وی گفت: با گذشت سال ها از پیروزی انقلاب اسلامی ما هنوز در برخی از مناطق استان با کمبود فضای آموزشی و پایین بودن شاخص های توسعه امر مدرسه سازی روبه رو هستیم که قطعا سعی خواهیم کرد در یک برنامه میان مدت اهداف متعالی را در این بخش دنبال کنیم.

سرپرست نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل طراحی و اجرای مدرسه سبز، مجتمع های آموزشی بزرگ و همچنین فعال کردن ظرفیت خیرین در امر مدرسه سازی را از رویکردهای جدید برشمرد و افزود: تلاش بر این است تا از توان نهادهای عمومی غیردولتی و بخش خصوصی در مدرسه سازی استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمدی ادیب» سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل معرفی شد

«محمدی ادیب» سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل معرفی شد