مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 22:372022-03-19اقتصادي

مجموع سالن های سینمایی حوزه هنری کردستان را به 13سالن ارتقاء یافت


مجموع سالن های سینمایی حوزه هنری را از 4 سالن به 13سالن ارتقاء و سرانه صندلی سینمایی استان را به دو ونیم برابر میانگین کشوری ارتقاء داد و اکنون جزء 5 استان برتر در میزان فروش قرارداریم.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان گفت:مجموع سالن های سینمایی حوزه هنری را از 4 سالن به 13سالن ارتقاء و سرانه صندلی سینمایی استان را به دو ونیم برابر میانگین کشوری ارتقاء داد و اکنون جزء 5 استان برتر در میزان فروش قرارداریم.

امین مرادی، امروز شنبه (28اسفند ماه) در نشست با اصحاب رسانه استان کردستان،اظهار کرد: حوزه هنری استان کردستان همسو با سیاست های محوری خود و برنامه های ابلاغی از ابتدای سال 1400و بنا به شرایط کرونا در کنار برنامه های اجرایی خود بر تولید آثار هنری در بخش های مختلف متمرکز شد که نتیجه آن در زمینه های مختلف هنری قابل توجه بوده است.

وی افزود: در بخش سینمایی ضمن اکران همزمان فیلم های روز در بخش ارتقاء و ایجاد زیرساخت های لازم در شهرهای سنندج، سقز و بیجار اقدام کرد که حاصل آن ساخت پردیس سینمایی مهر سقز در سه سالن سینمایی با ظرفیت 469 صندلی، افزایش سالن های سینمایی در پردیس سینمایی بهمن سنندج از 3 سالن به 7 سالن، تبدیل سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی سه سالنه که مجموع سالن های سینمایی حوزه هنری را از 4 سالن به 13سالن ارتقاء و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموع سالن های سینمایی حوزه هنری کردستان را به 13سالن ارتقاء یافت

مجموع سالن های سینمایی حوزه هنری کردستان را به 13سالن ارتقاء یافت