مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 22:372022-03-19سياسي

«یادمان »ها یاد مان می دهند شهدا چگونه ایستادگی کردند


فرمانده سپاه کربلا در آستانه سال جدید در بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: حضور در این یادمان ها و رسیدن به آنچه که شهدا،جانباران و رزمندگان در این شرایط سخت حضور یپدا کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،️ سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار اظهار کرد: در آستانه سال نو  و شروع فصل جدیدی از سال برای مردم هستیم و مردم نیز سال نو را در مکانی که رزمندگان دفاع مقدس در اینجا لحظات به یادمادنی برای میهن عزیز خلق کردند، شروع می کنند.

وی گفت: حضور مردم عزیز در این یادمان ها به چند منظور است؛ یکی اینکه بدانیم غیرت دینی، ایثار و دیانت رزمندگان برای چه بود و آیا این ویژگی ها متعلق به دفاع مقدس است و یا این غیرت و دلدادگی و ایثار و جهاد می تواند در تمام ابعاد انقلاب اسلامی و در همه عرصه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی نمود داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: حضور در این یادمان ها و رسیدن به آنچه که شهدا، جانباران و رزمندگان در این شرایط سخت حضور یپدا کردند، یک رهاورد بسیار خوبی برای آحاد مردم دارد.

این مسؤول اضافه کرد: اینجا هرکسی به نوعی براساس دلدادگی خود، یکی پیدا کردن آثار شهدا، دیگری برای فرزند شهیدش، بعضی هم برای غیرت دینی مملکت، ایثارگری جانبازان  و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یادمان »ها یاد مان می دهند شهدا چگونه ایستادگی کردند

«یادمان »ها یاد مان می دهند شهدا چگونه ایستادگی کردند