مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 23:072022-03-19سياسي

موسوی فرد:حرکت راهیان نور آثار معنوی فراوان دارد


راهیان نور از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس تغذیه می شود که خودش منبع الهام و ایثار و از خودگذشتگی شهدای بزرگوار است که آثار معنوی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار با رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اظهار کرد: برگزاری مجدد اردو های راهیان نور باعث خوشحالی همه دلسوزان فرهنگ غنی اسلامی است.

وی عنوان کرد: راهیان نور از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس تغذیه می شود که خودش منبع الهام و ایثار و از خودگذشتگی شهدای بزرگوار است که آثار معنوی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: زائرین راهیان نور آشنا با ارزش های دینی و اسلامی هستند و تردد این عزیزان در استان خوزستان موجب غنای فرهنگی خواهد شد.

موسوی فرد بیان کرد: بحث جهاد تبیین باید در روایت راویان راهیان نور جا پیدا کند چرا که دنبال کردن این جهاد عظیم، ضروری است.

  وی تاکید کرد: دشمن می خواهد کارنامه 43 ساله انقلاب را ناکارآمد نشان دهد، بر همین اساس وظیفه داریم به مطالبات رهبر معظم انقلاب درخصوص جهاد تببین عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فرهنگ اشتغال، حجاب و فرزندآوری از دیگر مسائل مهم کشور و مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید به آن پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی فرد:حرکت راهیان نور آثار معنوی فراوان دارد

موسوی فرد:حرکت راهیان نور آثار معنوی فراوان دارد