مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-20سياسي

مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه سدهای گلستان برگزار شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه های تحتانی سدهای وشمگیر، گلستان و بوستان در روزهای پایانی اسفند با هدف آمادگی پاسخ به بحران احتمالی، - ، مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه های تحتانی سدهای وشمگیر، گلستان و بوستان در روزهای پایانی اسفند با هدف آمادگی پاسخ به بحران احتمالی، برگزار شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در حاشیه مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه سدهای استان، اظهار کرد: مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه های تحتانی سدهای وشمگیر، گلستان و بوستان با هدف آمادگی در پاسخ به بحران احتمالی سیلاب در فروردین 1401، در محل سدهای وشمگیر، گلستان و بوستان برگزار شد.

سید محسن حسینی شبیه سازی شرایط اضطراری با هدف پیاده سازی برنامه های مدیریت شرایط اضطرار، تمرین آموزش ها و چگونگی استفاده از ابزار و تجهیزات، ارزیابی عملکردها در شرایط اضطراری، احصاء نقاط قوت و ضعف در مراحل مانور و ارتقاء میزان آمادگی و قابلیت های اقتضایی شرکت آب منطقه ای گلستان را از دیگر اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.

گفتنی است این مانور ابتدا در سد بوستان و سپس در سدهای گلستان و وشمگیر به ترتیب انجام شده و پس از بازشدن دریچه های تحتانی و عملکرد صحیح دریچه ها و ایجاد جریان خروجی و سپس بسته شدن دریچه های تحتانی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه سدهای گلستان برگزار شد

مانور عملیاتی کنترل عملکرد دریچه سدهای گلستان برگزار شد