مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-20اقتصادي

بهره‎ برداری از 30 کیلومتر باقیمانده آزادراه شرق اصفهان در سال 1401


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ادامه پروژه آزادراه شرق اصفهان در حدود 30 کیلومتر بر مدار اجرا است که در سال 1401 برای بهره برداری آماده می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ادامه پروژه آزادراه شرق اصفهان در حدود 30 کیلومتر بر مدار اجرا است که در سال 1401 برای بهره برداری آماده می شود.

علیرضا قاری قرآن درباره آخرین وضعیت پروژه آزادراه شرق اصفهان، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه های بسیار خوب وزارت راه و شهرسازی است که مهم ترین اهداف و مزایای آن تکمیل بخش مهمی از حلقه مفقوده کریدور آزادراهی شمال- جنوب کشور و تسهیل در حمل و نقل بار و مسافر استان های شمالی کشور به استان های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد است.

وی افزود: از دیگر مزایای این پروژه افزایش بهره وری آزادراه اصفهان ـ نطنز ـ کاشان و اتصال کریدور شرقی–غربی کشور به کریدور آزادراهی شمالی–جنوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بخش عمده ای از پروژه آزادراه شرق اصفهان تا پایان سال 1399 انجام و خوشبختانه بازگشایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه سال ها این پروژه بلاتکلیف و متوقف بود، گفت: ادامه این پروژه آزادراه شرق اصفهان در حدود 30 کیلومتر بر مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره‎ برداری از 30 کیلومتر باقیمانده آزادراه شرق اصفهان در سال 1401

بهره‎ برداری از 30 کیلومتر باقیمانده آزادراه شرق اصفهان در سال 1401