مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-20اقتصادي

3 اقدام ویژه محیط زیستی در سطح مناطق 22 گانه و 2 طرح اجرایی ارتقای کیفیت نگهداشت


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تشریح برنامه های استقبال از بهار 1401 گفت: 3 اقدام ویژه در سطح مناطق 22 گانه و 2 طرح اجرایی ارتقای کیفیت نگهداشت در دستور کار قرار گرفته است.

- شینا انصاری مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در گفت و گو با خبرگزاری فارس با اشاره به طرح استقبال از بهار 1401 در محیط زیست و توسعه پایدار تصریح کرد: در حوزه مدیریت انرژی، به روزآوری آبگرمکن های خورشیدی نصب شده در سطح مناطق و بهره برداری صحیح از آنها و بهره برداری صحیح از نیروگاه های خورشیدی مورد تاکید است.

وی افزود: هم چنین در راستای اجرای طرح استقبال از بهار با هدف کنترل و نظارت موثر محیط زیستی بررسی عملکرد محیط زیستی پیمانکاران منتخب در مناطق 22گانه  با بررسی شاخص های محیط زیستی فعالیت آنها و بررسی معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در اختیار شهرداری مناطق 22 گانه و رفع نقص آن ها صورت می گیرد.

انصاری با بیان اینکه آگاهی بخشی، ترویج و ارتقاء فرهنگ و ارائه آموزش های محیط زیستی که از ماموریت های محیط زیست و توسعه پایدار در طرح استقبال از بهار 1401 است، است، با تشریح برنامه های مرتبط با این اقدام ویژه ادامه داد: در طرح استقبال از نوروز 1401 ایجاد محیطی پاکیزه، سالم و با نشاط، ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان تهرانی، همچنین افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 اقدام ویژه محیط زیستی در سطح مناطق 22 گانه و 2 طرح اجرایی ارتقای کیفیت نگهداشت

3 اقدام ویژه محیط زیستی در سطح مناطق 22 گانه و 2 طرح اجرایی ارتقای کیفیت نگهداشت