مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-20اقتصادي

کمبود مرغ نداریم/ قیمت مصوب مرغ در تبریز کیلویی 31 هزار تومان


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در آستانه عید نوروز 2 برابر نیاز روزانه استان آذربایجان شرقی کشتار مرغ صورت پذیرفته و وارد چرخه بازار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ایاز برنو در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود اینکه جوجه ریزی طی بهمن ماه برای عرضه گوشت مرغ گرم به اندازه کافی و حتی بیش از آن صورت گرفته بود، بگونه ای که با در نظر گرفتن حداکثر گوشت مرغ گرم مورد نیاز استان که 243 تن است، روز پنجشنبه 26 اسفند 435 تن و 28 اسفند 495 تن مرغ ، کشتار شده است.

وی با بیان اینکه طی دو هفته اخیر جهت تنظیم عرضه و تقاضا حدود 1600 تن گوشت مرغ منجمد به قیمت مصرف کننده 20 هزار تومان به بازار عرضه شده است ادامه داد: در راستای رفاه حال همشهریان حتی در ایام تعطیل و روز اول سال 1401 نیز شرکت پشتیبانی امور دام آماده ارائه خدمات به هم استانی های عزیز می باشد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان افزود: در 28 اسفند ماه حدود 100 تن گوشت مرغ منجمد توزیع شده است که 40 تن آن در شبکه توزیع فروشگاه های زنجیره ای رفاه و مقادیر قابل توجهی به اتحادیه تعاونیهای مصرف کارکنان دولت و نمایندگان معرفی شده از سوی اتحادیه قصابان و مرغ فروشان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ نداریم/ قیمت مصوب مرغ در تبریز کیلویی 31 هزار تومان

کمبود مرغ نداریم/ قیمت مصوب مرغ در تبریز کیلویی 31 هزار تومان