مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-20سياسي

برنامه های تحویل سال در حرم مطهر رضوی


معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی جزییات برنامه تحویل سال در حرم مطهر رضوی را تشریح کرد.

- به گزارش، حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد در تشریح جزییات برنامه های تحویل سال حرم مطهر رضوی اظهار کرد: ویژه برنامه تحویل سال، یکشنبه 29 اسفند ماه با محوریت صحن پیامبر اعظم (ص) برگزار می شود و آغاز آن از ساعت 13:45 خواهد بود.

وی افزود: این برنامه ها با هم خوانی گروه نوجوانان نور الرضا (ع) آغاز می شود و تا ساعت 19 و 30 دقیقه با اجرای برنامه های مختلف ادامه دارد.

برنامه های بخش نخست معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: اجرای صلوات خاصه با نوای سید مجید بنی فاطمه، بیان احکام توسط حجت الاسلام فلاح زاده، قرائت زیارت آل یاسین و مولودی خوانی با نوای علی برادران در وصف حضرت صاحب الزمان (عج) از دیگر برنامه های بخش نخست برنامه فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر است.

آغاز بخش دوم برنامه ها از ساعت 15 وی خاطرنشان کرد: بخش دوم ویژه برنامه های فرهنگی تبلیغی تحویل سال در حرم مطهر امام رضا (ع) از ساعت 15 و با مدیحه سرایی محمد صالحی پور آغاز می شود، سپس گروه گلدسته های حرم به هم خوانی سرود در وصف امام مهدی (عج) خواهند پرداخت و پس از آن میهمان ویژه برنامه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان با موضوع امید به آینده به ایراد سخنرانی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تحویل سال در حرم مطهر رضوی

برنامه های تحویل سال در حرم مطهر رضوی