مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-20دانش

دانشکده مهارت و کارآفرینی مشهد با 29 کارگاه مشغول تربیت دانشجویان است


محسن مرادی، رییس دانشگاه آزاد مشهد، در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه دانشکده های مهارت و کارآفرینی در کشور با هدف ارتقای اثربخشی منابع انسانی در اقتصاد و آمایش منطقه ای ایجاد شده است، - رییس دانشگاه آزاد مشهد از فعالیت دانشکده مهارت و کارآفرینی در این دانشگاه با حضور 2 هزار و 240 دانشجو خبر داد.

محسن مرادی، رییس دانشگاه آزاد مشهد، در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه دانشکده های مهارت و کارآفرینی در کشور با هدف ارتقای اثربخشی منابع انسانی در اقتصاد و آمایش منطقه ای ایجاد شده است، گفت: این دانشکده در دانشگاه آزاد مشهد به صورت تخصصی در حوزه آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی بلندمدت و کوتاه مدت فعالیت می کند.

مرادی بیان کرد: در دوره آموزشی بلند مدت، دانشجویان برای کسب شایستگی های حرفه ای و شغلی پس از دوره متوسطه، آموزش می بینند و مدرک معتبر تحصیلی و حرفه ای مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت را دریافت می کنند.

رییس دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به اینکه 33 رشته مهارتی در دانشکده مهارت و کارآفرینی این دانشگاه فعالیت می کند، گفت: این دانشکده اکنون در رشته های تحصیلی کامپیوتر، حسابداری، امور اداری، مکانیک خودرو، الکتروتکنیک، الکترونیک، تربیت بدنی، گرافیک، ساختمان، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده مهارت و کارآفرینی مشهد با 29 کارگاه مشغول تربیت دانشجویان است

دانشکده مهارت و کارآفرینی مشهد با 29 کارگاه مشغول تربیت دانشجویان است